F.A.Q – Najczęściej zadawane pytania

  1. Jakie są godziny pracy studia?
    Fizycznie pracujemy od 10 do 17, jednak wynajmy u nas mogą być realizowane przez całą dobę, zgodnie z naszym cennikiem.
  2. Czy sprzęt, który znajduje się w studiu jest wliczony w cenę wynajmu?
    Tak – sprzęt, którego lista dostępna jest w zakładce „Wyposażenie” , jest wliczony w cenę.
  3. Od kiedy liczony jest czas wynajmu?
    Czas wynajmu jest liczony od zadeklarowanej godziny rezerwacji. Dlatego sugerujemy się nie spóźniać 😉
  4. Czy muszę po sobie zostawić porządek?
    W dobrym guście jest zostawić studio po sobie w takim stanie, w jakim się je zastało. Szkoda, byśmy potem musieli o kimś myśleć, że bałaganiarz 😉
  5. Czy w okolicy studia jest parking?
    Tak, na ulicy Ułańskiej jest sporo miejsc parkingowych(darmowych), dwa parkingi płatne oraz parking bezpłatny przy markecie „Biedronka”. Dzięki temu nie powinniście mieć Państwo problemów z zaparkowaniem.
  6. Co oznacza zużyte tło?
    Zużyte, czyli zabrudzone, poplamione, porwane lub mocno pozaginane. Oczywiście płatność wynika tylko z tego fragmentu tła, które było czyste.
  7. Czy dostanę asystenta, który mi pomoże?
    Wstępne przeszkolenie z tego jak obsługiwać lampy błyskowe, rozwijanie tła i zmianę softboxu dostajemy w cenie. Za osobę, która będzie asystować w zmianach ustawienia lamp, wymianie softboxów i innych pobieramy opłatę 40zł brutto za godzinę.
  8. Chcę obejrzeć studio przed wynajmem, czy jest taka możliwość?
    Oczywiście. Fizycznie pracujemy od poniedziałku do piątku od 10 do 17, jednak możemy umówić się na inny, dogodny termin.